22 mars 2011

"Exploding box"-minialbum


Jag har gjort ett minialbum i form av en "exploderande ask". Här har vi samlat våra favoritbilder hittills på sonen Liam, som fyllde 1,5 år vid årsskiftet.


Mönsterpapper ur DCWV:s Old World Stack. Chipboard-bokstäver från Panduro.


Svarta bokstäver med glitter. Fjärilen, som kommer från ett laserark (Karen Marie-klip), har fått Distress Stickles Stardust längs kropp och vingar.


Med fyra blad på varje utfällbar sida hade jag plats för totalt 16 foton.

 


Och det här var, till sist, alster 25 utav 25 utan att köpa nya mönsterpapper. Det positiva är att jag har tvingat mig själv att använda vissa papper som annars hade blivit liggande, och att jag har fått bättre insikt i min pysseltakt. Men jag kan också konstatera att det skulle krävas ett betydligt "strängare" köpstopp för att det skulle märkas i samlingen. Och att jag redan har hunnit införskaffa vårpapper som överskrider den mängd papper jag har gjort åt under köpstoppet... oops!  *flin*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar