28 juni 2012

Summer Flower Tilda


Det här kortet gav vi till personalen på äldste sonens förskoleavdelning inför semestern. Samtliga mönsterpapper kommer från Maja Designs Lantliv. 


Summer Flower Tilda är färglagd med Promarkers. Jag är ny på dessa pennor och det här är den första motivstämpel där jag har lekt med skuggor och olika nyanser och blivit tillräckligt nöjd med resultatet för att använda det på ett kort. Även om pennorna är lite smått beroendeframkallande har mina DI-dynor fortfarande en särskild plats i mitt hjärta! :)





Jag har maskat bort "Sommar" från Magnolias textstämpel Sommarhälsningar.


Kortets insida.


På baksidan den personliga "handgjort av"-stämpel som jag beställde av Sofia. I mitten har jag maskat in en del av motivstämpeln från kortets framsida och färglagt blomman.


Mitt kort deltar i följande utmaningar:
Totally Tilda - Tilda with a pennant and/or bunting
Deep Ocean Challenge Blog #28 - Welcome summer
Just Magnolia and Hänglar & Stänglar #162 - Summer colours
Simply Magnolia - Garden blooms
Anonyme Scrappere #48 - Sommer
Dream Valley Challenges #35 - Things with wings
Craft your passion #116 - Things with wings
Crafty Sentiments - Red, white and blue
Joanna Sheen - Summer daze

12 kommentarer:

  1. Pretty, pretty, pretty!!! Hugs! Leah Ann

    SvaraRadera
  2. Just lovely xox Allie She is one of my favs too, oh lets say it They ALL are LOL!!

    SvaraRadera
  3. Du har fått till skuggorna jättefint! Jag har provat promarkers men det gick inte alls, utan jag har hållit mig till mina distress inks - tills distress markers kom! De är magiska!!

    Tack snälla för att du deltar i Totally Tildas utmaning den här gången och lycka till!

    SvaraRadera
  4. This is lovely, thank you for joining us at Crafty Sentiments, and good luck..

    Caz CS DT

    SvaraRadera
  5. For et herlig kort Lotte, lekre farger og papirer og en alldeles nydelig fargelagt Tilda!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvaraRadera
  6. Gorgeous card, so very pretty and beautifully coloured :)
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    hugs Mandy xx

    SvaraRadera
  7. Gorgeous card,love the image.....thanks for sharing with us this week over at Crafty Sentiments. Jo xxx

    SvaraRadera
  8. How totally adorable! I really feel like making a blue card now that I see your beautiful creation! Great coloring too!
    Hugs, Iulia

    SvaraRadera
  9. Hi Lotte-
    Gorgeous card, love all the blues on your card!!!

    I'm stopping by from Sentimental Sundays, to let you know that you have a little surprise waiting for you.

    Look forward to hearing from you.

    Hugs.
    Calypso

    SvaraRadera
  10. I adore this pretty Tilda and such gorgeous papers and colours too! :)

    Thanks so much for joining us at the Joanna Sheen Challenge! :)

    hugs

    xxalisonxx

    SvaraRadera
  11. Hello Lotte,

    What a wonderful card you made, it is only right that you did win!!!!
    Congratulations with your price. We only got your adres this week, so it is on its way to you.
    Hugss
    Aya
    'Miekelotte'

    SvaraRadera